Érdemes külföldről rendelni?

Az internetes vásárlás lehetővé teszi, hogy a világ bármely pontjáról vásárolhassunk. A neten megtetszik valami és néhány gombnyomással már a miénk is lehet, amit szerettünk volna. Azonban néha érhetnek meglepetések.

Vannak olyan internetes webáruházak, ahonnan az ember egy csomó kínai kütyüt és „vacakot” meg vehet potom áron és néhány hét várakozás után meg is érkezik. Azonban ez nem minden esetben meg ennyire egyszerűen. Vegyük példának a Moodo-t.

Bár a Moodo egy teljesen egyedi termék, amihez még hasonlót sem vásárolhatsz egyik kínai webáruházban sem, azonban külföldről ezt is megrendelheted ráadásul kedvezményes áron.

Vagy legalább is úgy látszik…

Ha megnézed a külföldi Moodo weboldalt, akkor Te is láthatod, hogy 99 euróért megvásárolhatod és még egy ajándék illat kapszula szettet is kapsz. Ez egy nagyon ajánlatnak hangzik, igaz?

De sajnos van egy rossz hírünk is!

Sajnos ebben nincs még benne a vám és a szállítási költség. Első esetében nagyjából 10.000 Ft-os költséggel kell még számolnod a szállítási költség pedig körülbelül 5-6 ezer forint. Ez azt jelenti, hogy a végén nagyjából 46-48.000 Ft-ba kerül majd az illatosítód, ami ugye 16-18 ezerrel több, mint amivel az elején számoltál.

A külföldi vásárlás másik hátulütője…

Na és mi a helyzet a garanciával? A 30 napos pénzvisszafizetési garancia után is történhet bármi az eszközzel. Bár a Moodo egy nagyon jól átgondolt termék (hozzánk még nem érkezett reklamáció) mégsem lehetsz teljesen biztos benne, hogy a közel 50.000 Ft-os illatosítóddal nem történik semmi. Ha mégis előfordulna valami hiba, akkor a külföldi cégnél sokkal nehezebb lesz érvényesíteni a garanciát, mintha itthon vásároltál volna.

Sajnos, mi ebben nem tudunk segíteni

Bár nem szívesen utasítunk el senkit, de sajnos mi csak azokra a termékekre tudunk garanciát vállalni, amit nálunk vásároltak a kedves ügyfelek. Ezért a külföldről rendelt Moodo-k esetében nem tudunk segíteni a hibák megoldásában és a garancia érvényesítésében.

Miért írtunk most erről?

Mert nem biztos, hogy az olcsóbbnak tűnő megoldás a jobb! A napokban megkeresett minket egy kedves úriember azzal, hogy problémát tapasztalt a Moodojánál és szeretné garanciálisan megcsináltatni. Sajnos nem tudtunk Neki segíteni, hiszen mi csak az általunk értékesített termékek iránt tudunk felelősséget vállalni. Ahhoz, hogy megoldja a problémáját most ki kell küldenie postán a Moodo-t a külföldi cégnek és várni, hogy mit mondanak rá. Bízunk benne, hogy nagyon gyorsan segítenek Neki, de valljuk be, hogy sokkal könnyebb dolga lett volna, ha ugyan azért a pénzért itthon veszi meg az illatosítóját. Te szeretnéd megúszni ezt a tortúrát? Akkor válaszd a Moodo Magyarországot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

top
X