Érdemes külföldről rendelni?

Moodo külföldi rendelése nem éri meg, mert onnan beszerezni drágább

Az internetes vásárlás lehetővé teszi, hogy a világ bármely pontjáról vásárolhassunk. A neten megtetszik valami és néhány gombnyomással már a miénk is lehet, amit szerettünk volna. Azonban néha érhetnek meglepetések, amelyről kedves vásárlóink számoltak be.

Vannak olyan internetes webáruházak, ahonnan az ember egy csomó kínai kütyüt meg vehet potom áron és néhány hét várakozás után meg is érkezik. Azonban ez nem minden esetben megy ennyire egyszerűen. Vegyük példának a Moodo okos illatosítót, amely teljesen más kategóriába esik.

Moodo okos illatosító

Bár a Moodo egy teljesen egyedi termék, amihez még hasonlót sem vásárolhatsz egyik kínai webáruházban sem, azonban külföldről a mi termékünket is megrendelheted. Ráadásul első ránézésre kedvezményes áron, amely sok ügyfelünknek vonzó. Aztán mikor beér az országba jön a kellemetlen meglepetés. Ezt a cikket azoknak írtuk, akik szeretnének spórolni, de képesek más hibájából tanulni. Így jártak az ügyfeleink, akik a központi oldalról rendeltek.

Olcsóbbnak látszik vagy tűnik, de nem minden arany ami fénylik…

Ha megnézed a külföldi Moodo weboldalt, akkor Te is láthatod, hogy 99 euróért megvásárolhatod és még egy ajándék illat kapszula szettet is kapsz. Ez egy nagyon jó ajánlatnak hangzik, igaz?

De sajnos van egy rossz hírünk is!

Sajnos ebben nincs még benne a vám ÁFA, a vám és a szállítási költség. A lényeg, hogy a nálunk 49.390 forintért kapható Moodo Junior csomag kintről drágábban jön be az országba, mert le kell adóznod. Ez privát személyekre és cégekre is ugyanúgy érvényes, mert meg kell fizetned a szállítást, a vám ÁFA összegét. Amely most összesen 50.628 Forintodba kerül, tehát minimálisan drágább. Még akkor is, ha elsőnek olcsóbbnak tűnik. Ezt a cikket pontosan ezért írtuk, hogy megspóroljuk neked a külföldi rendeléssel járó stresszt, mert tűnnek el csomagok, sérülhet, a garanciát nehezebb érvényesíteni. A legfőbb motiváció a cikkírásához azonban az volt, hogy nagyon sokan zörgölődtek az ügyfélszolgálaton, hogy miért kellett ráfizetniük, amikor a rendelésen ennyi és annyi állt. Azért, mert 27% vám ÁFA megfizetésére vagyunk kötelesek, amikor egy külföldi csomag beérkezik.

A külföldi vásárlás másik hátulütője…

Na és mi a helyzet a garanciával? A 30 napos pénzvisszafizetési garancia után is történhet bármi az eszközzel. Bár a Moodo egy nagyon jól átgondolt termék, előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor elromlik valami. Reklamáció esetén nyilván nehezebb a dolgod egy külföldi partnerrel egyeztetni. A visszaküldésnek 6.000-10.000 forintos díja lesz, ezt tapasztalatból írjuk. Szóval, ha mégis előfordulna valami hiba, akkor a külföldi cégnél sokkal nehezebb lesz érvényesíteni a garanciát, mintha itthon vásároltál volna.

Sajnos, mi ebben nem tudunk segíteni

Bár nem szívesen utasítunk el senkit, de sajnos mi csak azokra a termékekre tudunk garanciát vállalni, amit nálunk vásároltak a kedves ügyfelek. Ezért a külföldről rendelt Moodo-k esetében nem tudunk segíteni a hibák megoldásában és a garancia érvényesítésében sem.

Miért írtunk most erről?

Mert a fent leírtak alapján, a vásárlói visszajelzéseink alapján nem biztos, hogy az olcsóbbnak tűnő megoldás a jobb! A napokban megkeresett minket egy kedves úriember azzal, hogy problémát tapasztalt a Moodojánál és szeretné garanciálisan megcsináltatni. Sajnos nem tudtunk Neki segíteni, hiszen mi csak az általunk értékesített termékek iránt tudunk felelősséget vállalni. Ahhoz, hogy megoldja a problémáját most ki kell küldenie postán a Moodo-t az anyacégnek és várni, hogy mit mondanak rá. Bízunk benne, hogy nagyon gyorsan segítenek Neki, de valljuk be, hogy sokkal könnyebb dolga lett volna, ha ugyan azért a – sőt kevesebbpénzért itthon veszi meg az illatosítóját. Te szeretnéd megúszni ezt a tortúrát? Akkor válaszd a Moodo Magyarországot.

Címkék

8 comments

  • Tóth András /

    Ahogy leírtátok. Külföldről rendeltem a Moodo diffúzort, mert valóban olcsóbbnak tűnt. A végén kb. 27.000 forinttal fizettem többet az itthoni árnál. Megvolt a tanulópénz, a kapszulákat tőletek fogom venni.

    • Moodo Magyarország /

      Kedves András, köszönjük a megerősítésedet a Moodo külföldi vásárlásokkal kapcsolatban. Azért írtuk a cikket, mert több visszajelzés érkezett az illatosító jelentősen magasabb árával kapcsolatban. Nyilván többen nem is vállalták, hogy megkeresnek bennünket, hanem lenyelték a keserű pirulát. Amikor aktuális lesz az illatkapszulák, patronok cseréje, akkor előtte keress meg minket. Kitalálunk számodra valamilyen kedvező csomagot, hogy jobb szájízzel gondolj a Moodo-ra. Még egyszer köszönjük a hozzászólásodat.

  • A nemzetközi honlapon 99 EUR összegért tüntették fel az általam rendelt Moodo terméket. Az akkus változatot és a legnagyobb csomagot választottam. Aztán összesítésként 101.683 forintot fizettem, ami nem kicsit, nagyon meglepett. Itt az oldalukon pedig 91.990 forint a csomag. Azonnal telefonáltam, amint kaptam egy hívást a csomagküldő szolgálattól, hogy vámolni kell a csomagot. Összességében elég elégedetlen vagyok, bár azt el kell ismernem, hogy ezt magamnak köszönhettem.

    • Moodo Magyarország /

      Kedves Lajos,

      Sajnáljuk, hogy ilyen tortúrán ment keresztül. Már nem az első ügyfelünk. Sajnos a központi oldalra nincsen ráhatásunk.

      A reklámjainkban már hivatkozunk a hazai rendelés előnyeire, valamint ez a cikk is ezt hivatott őszintén a kedves ügyfeleink tudtára adni.

      Egyúttal köszönjük, hogy a cikkhez is hozzászólt, így a vásárlóink első kézből kapnak információt a külföldi rendelés többletköltségeiről.

      Mivel nem vagyunk szőrös szívűek, ezért amikor majd kifogy a 6 szett illatosítóból, akkor keressen meg minket és egy hasonló méretű rendelésre adunk egy baráti árat Önnek.

      Ezzel szeretnénk majd kompenzálni a kellemetlen meglepetés miatt. Erre pedig majd ez a hozzászólása és a válaszunk lesz a hivatkozási alapja.

      Üdvözlettel:

      Moodo.hu csapata

  • Farkas Éva /

    Most dobta fel a hirdetéseteket a Google, nem tudtam, hogy van magyar oldal. Két hete rendeltem Moodo aroma párologtató készüléket kintről, még mindig nem érkezett meg. Kártyával kifizettem, csak 1 emailt kaptam, hogy már küldik! Két hét után már kezdem elveszíteni a türelmemet. Tudtok ebben segíteni?

    • Moodo Magyarország /

      Kedves Éva,

      Köszönjük az észrevételedet.

      Sajnos azonban az anyavállalattól teljesen külön működünk, nem látunk rá a szállítási információkra.

      Ne aggódj, a tapasztalatunk alapján a napokban meg kell kapnod az illatosítót.

      Azonban arra számíts, hogy ezt még meg fogja előzni egy vámolás. Mellé jön egy +27%-os VÁM ÁFA megfizetése, mert addig nem fogják kézbesíteni neked a csomagot.

      Erről rendszerint a futárszolgálat értesít.

      Ha mégsem kapnád meg szerdáig, akkor írj nekünk és megeresztünk mi is egy emailt a központunk felé.

      Üdvözlettel:

      A Moodo.hu csapata

  • Szűcs János /

    A külföldi oldalatokat találtam meg és ott egy jó árat kaptam, de most hívott a futárcég a vám miatt. Ma találtam rá erre a cikkre, nálatok valóban olcsóbb a készülék is. Ha tudtam volna… Sebaj, ezentúl nálatok fogok kapszulát rendelni.

    • Moodo Magyarország /

      Kedves János,

      Sajnáljuk, hogy oda tévedtél.

      Előfordulnak hozzád hasonlók, akik azt találják meg elsőnek, folyamatosan dolgozunk azon, hogy jobb helyre kerüljön az oldalunk.

      Minden kedves kliensünknek hírül adjuk, hogy itthon rendeljen Moodo illatosítót, mert az ottani árakra még VÁM és VÁM ÁFA összegek jönnek rá.

      Elsőre vonzók a kinti árak, de a kézbesítésnél szembesít a futár azzal, hogy a vámon a kütyü és meg kell fizetni a vámot, ami ~+30% összesen. (Ez ügyfelektől jött vissza)

      Köszönjük szépen, hogy informáltál minket.

      Illatokban, kapszulákban szívesen állunk a segítségedre.

      Üdvözlettel:

      A Moodo.hu csapata

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

top
X
[]