Visszaküldés feltételei

Még mielőtt visszaküldenéd az illatosító terméket érdemes ezen az ellenőrzőlistán végigmenni, mert sok esetben félreértés történt és a termékkel minden rendben!

Ezt érdemes elolvasnod, mert olykor egy apróságból történik a félreértés:

Nem érzitek az illatokat? Az illataink egyesek szerint olykor már-már rendkívül intenzívek vagy erőteljesek, főként a kapszulák felnyitását követő néhány napban. Ha nem érzitek az illatokat, akkor érdemes a következőket megnézni:

Elfáradt a szaglóhám? Egy idő után elfárad a szaglóhám, így valóban nem fogod teljes mértékben vagy olyan intenzitással érezni az illatokat. Pl.: befújod magad parfümmel és nem fogod érezni 5 perc után; ez az effektus él, van, akkor is ha minőségi, 30.000 forintos parfümöt használsz.
Előfordulhat, hogy egyáltalán nem érzel illatokat? Sajnos az is lehet, hogy fertőzött vagy Covid vírussalés ezért nem érzel szagokat és illatokat sem. Nagyon sokan teljesen tünetmentesek, csak ez a szimptóma jelentkezik náluk, hogy elmegy a szaglásuk és ízlelésük.
Van valamilyen légmozgás a lakásban vagy házban? Benne van a pakkliban, hogy van azon a ponton valamilyen termin, légáramlat ahová a Moodo-t tetted. Ez a légáramlat lehet pl.: a fűtés miatt és az a felszálló meleg levegővel elviszi, eltereli vagy a logikának ellentmondó irányba terjeszti az illatokat. Ismét csak pl.: egy több szintes épületnél előfodulhat, ha a lépcső közelébe teszed a készüléket, hogy az emeleten fejti majd ki a hatását.
Esetleg eleve huzatos az épület? Nem arra gondolunk, hogy barlanglakó vagy, de több nyílászáró esetén vagy rossz szigetelésnél lehet huzatos gy épület. Ez ismét csak elviszi az illatokat és előfordulhat, hogy nem érzed őket.
Milyen jó a szaglásod? Jó az orrod? Meglehet, hogy a te orrod nem érzékny azokra az illatokra, amelyket megrendeltél tőlünk. Nem vagyunk egyformák ez nem a te hibád. Próbáljk ki más illatokat.
– Gyakran van nyitva az ablak, nyílászáró? Nyitott ablaknál használod a készüléket? Bár ez valószínűtlen, de gondolnunk kell olyan értelmetlenségekre is, mint ez.
Van az épületben levegős hővisszanyerő, szellőztető rendszer? Ez nem zárja ki a Moodo működését, mindazonáltalk javasoljuk, hogy tedd közelebb magadhoz. Pl.: a kanapé közelépőbe, ha ott szereted az idődet eltöltni, pihenni.
Milyenek az illatok? MIvel az illataink egyesek szrint intenzívek, majd ez a hatás gyengül egy pár nap után egy frissen kibontott kapszul aszettnél, de azt neheznh tudjuk lképzelni, hogy valaki ok nélkül ne érezze az illatokat, hiszen számos ügyfelünk használja elégedettségeel a Moodo illatosítókat. A legtöbb esetben félreértés vagy ilyen a háttérben megbúvó okok miatt volt már rá precedens, hogy nem érvényesült olyan mértékben az illat, mint azt várták.

Tegyük közelebb a készüléket egyszerűen annak a helynek a közelébe, ahol intenzívebben szeretnénk érezni az illatokat, pl.: tv, kanapé, konyha, stb.

A készülék nem indul el? A asztali Moodo illatosító szerti a jó wifi rálátást, azaz az erős wifi jelet, amellyle szinkronizálja magát. Fontos, hogy applikációkkal mérd meg, hogy milyen erős a wifi jel ott ahová a Moodo-t teszd. Erre rengeteg ingyenes applikáció áll rendelkezésre az Apple store vagy Google Play áruházakban. Csak üsd be, hogy: “wifi analayzer”, “wifi signal strength”, “wifi speed test”, stb. Ezkkel meg tudod mérni, hogy melyik a legerősebb wifi pont a lakásban, házban.
Mi történik, ha elmegy a wifi jel? Ha gyenge a wifi jel, akkor a készülék előfordulhat, hogy bekapcsolva marad vagy nem kapcsolbe a megadott időzítés szerint. Ez annak köszönhető, hogy elvesztette a wifi kapcsolatot és nem szinkronizálja magát. Ugyanis az időt a készülék az intrnetről, a wifi segítségével követi. Ha lekapcsolódik a wifi-ről, mert gyenge a jel, akkor nem fog bekapcsolni vagy bekapcsolva marad és folyamatosan fog működni. Ezért fontos a készülékhez kapott leírás szerint mindig ezt lőtte llenőrizni.

Nem sikerül kapcsolódni a készülékkel a wifi-hez? Bár a wifi készülékeket gységsnek gondolja az ember, a valóságban rengeteg féle wifi készülék létezik, amelyek megannyi módon működnek. Ilyen esetben meg kell náézni a wifi készülék beállításait, amelyek a kapcsolat konfigurálását szolgálják.
Moodo készülék reset lehtséges? Ign, a korábbi beállítások elfelejtéséhez kapcsoljuk be a készülékt és egyszerre nyomjuk meg rajta a 4 kapszulának a vezérléséhez használt bal felső gombot és az intenzitás állításához használt plusz gombot. Tratsuk lenyomva pár másodpercig a két gombot egyszerre, majd a készülék alaphelyzetbe is állítottuk ezzel a reset-tel. Ilyenkor újra tudjuk kezdeni a beállításokat.

Tehát a visszaküldés előtt a fenti ellenőrzőlistán érdemes végigszaladni, mert 200 készülékből értékesített készülékből átlagosan eddig 1-nek van technikai problémája.

A visszaküldés feltételei előtt kérjük, hogy hívd fel ügyfélszolgálatunkat, mert több esetben azt tapasztaltuk, hogy félreértés történt a Moodo kezelésével és működésével kapcsolatban, amelyet az esetek többségében egy rövid telefon meg szokott oldani. Kérjük ezt a számod hívd: +36 99 789 643

A visszaküldés feltételei röviden összefoglalva itt találod meg. És egyben szeretnénk egy kicsit az eddig összegyűlt tapasztalatok alapján segíteni a Moodo helyes felhasználásában is. Ugyanis volt már rá precedens, hogy félreértés vagy megnemértés miatt küldték vissza hozzánk a készüléket. A legtöbb esetben nem sikerült helyesen megtalálniuk azt az arányt, amely kellemessé varázsolta volna az otthonukat az illatokkal.

Éppen ezért szeretnék kitérni arra, hogy a Moodo és az illat kapszulák intenzívek az első indulásnál, aztán fokozatosan gyengül ez az illat. Azonban nagyon fontos, hogy az időzítést és az intenztiás fokaztát alkalmazd, mert különben túllőheted az illatkoncentrációt. Ha túl erősnek érzed a Moodo által generált illatokat, akkor válassz egy olyan intenztiást, amelyik neked megfelel. Ha még az is túl erős, a minimum, akkor állítsd be a készüléken, hogy csak 5, 10, 15 percenként vagy még ritkábban kapcsoljon be. Hiszen a Moodo időzítése nagyon precízen belőhető egész napra. Vagy akár úgy is, hogy akkor működjön, amikor te nem vagy otthon. Remélem, hogy ezzel a kis kiegészítéssel és érveléssel sikerült meggyőzelek, hogy nem veled és nem a Moodo-val van a probléma. Mindössze ez annyit jelent, hogy még friss a kettőtök kapcsolata és még csiszolódnotok kell egymáshoz. Persze ez tréfa, a Moodo fog csiszolódni hozzád és úgy, ahogyan azt te akarod. Ám ehhez meg kell mondanod neki, hogy mit szeretnél, mert “néma gyereknek az anyja se érti a szavát.” Tehát állítsd be a neked megfelelő arányt, kísérletezd ki, hogy neked ez hogy jó?!

A mi célunk, hogy még a maximálisabbnál is maximálisabb elégedettség töltsön el, amikor egy Moodo terméket vásárolsz. Ugyanakkor, a Moodo beállítása első látásra nem olyan egyszerű, ezért készítettem nektek egy jól átlátható használati útmutatót. Ha bármilyen okból kifolyólag mégsem nyerte el tetszésed az automata illatosító készülékünk, akkor lehetőséged van rá, hogy visszaküld. Ebben az esetben még egy olyan lehetőséget szoktunk megvillantani, hogy adunk neked kedvezményesebben egy másik illat csomagot, mert lehet, hogy először “látatlanban” nem a megfelelőt választottad az orcimpád igényeihez. Ha ez sem válik be, akkor kérheted a készülékre a pénz visszafizetését. Ám a kibontott illatkapszulákkal nem tudunk már mit kezdeni, azokat nem tudjuk másnak értékesíteni, így azokat nem tudjuk visszavásárolni tőled.

A jelenleg érvényben lévő jogszabály szerint, mint kedves vásárlónknak jogodban áll, hogy 10 munkanapon belül egyoldalúan felmond a távolsági szerződéseket, kötbér és indoklás nélkül. Az egyetlen költség, mely a te számládra írható, a termék visszatérítésével járó közvetlen költség, valamint az illatkapszulák, amelyeknél a már megbontottakat nem tudjuk visszavenni.

Ahhoz, hogy a Moodo termékeket visszavásárolhassuk, eredeti állapotában és csomagolásában kell lennie, pontosan úgy, ahogyan mi azt feladtuk! Az Moodo termékeket az eredeti csomagolásukban, valamint dobozaikban, a leírásukkal, a tartozékaikkal kell hiánytalanul visszaküldeni. A termékeinken ne legyenek hasznlati jelek, illetve sérülések, szakadások, karcolások, stb. Kizárólag a fent említett makulátlan állapotban lévő kikötéseknek megfelelő termékeket áll módunkban visszavenni.

Abban az esetben, ha egy vagy több terméket is vissza szeretnél küldeni a Moodo termékei közül, akkor értesíts minket a csomag átvételétől számított 3 munkanapon belül az alábbi telefonszámokon: +36 99 789 643

A csomagküldés költségei a visszaküldést igénylő Megrendelőt terhelik.

A  Moodo folyamatosan ellenőrzés alatt tartja a legyártott termékek minőségét, így garanciát vállalunk arra, hogy a moodo.hu weboldalról megrendelt termékek bármelyike tökéletes állapotban van. Ha mindezek ellenére mégis kifogasolható egy termékünk, akkor a Moodo Magyarország vállalja a felelősséget és egy ugyanolyanra cseréljük a termékedet. Hibás termék esetén is fontos, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, címkékkel és a számlával ellátva küld vissza hozzánk.

Nagyon fontos, hogy ne szedd szét, ne próbáld megszerelni a hibás vagy annak vélt illatosító készüléket. Ha annak jelét látjuk a terméken, hogy azt szétszedték, akkor nem áll módunkban visszatéríteni a készülék díját.

Utánvétellel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni!

A visszaküldéstől számított maximum 15 napon belül visszatérítjük a megrendelés ellenértékét banki átutalás keretén belül. Ennek érdekében szükségünk van a te számlaszámodra. A visszatérítéssel járó költségek a Megrendelőt, azaz téged terhelnek. A visszatérítési érték csakis a visszaküldött illatosítóra vonatkozik és az érintetlen kapszulákra, a kibontott, használt kapszulákra nem. Abban az esetben, ha a pénzösszeg teljes visszatérítését szeretnéd igényelni, fontos hogy e-mailben és telefonon azonnal jelezd felénk szándékodat.

top
X
[]